Klub Mówcy Biznesowego jest projektem łączącym w sobie cykl szkoleń z zakresu wystąpień publicznych z praktyczną możliwością wystąpienia przez uczestników Klubu (podczas kolejnych spotkań). Po zdobyciu wiedzy i umiejętności z zakresu autoprezentacji i wystąpień w pierwszej części spotkań Klubu, uczestnicy będą mogli sprawdzić się i otrzymać rzetelną ustną i pisemną informację zwrotną dotyczącą ich wystąpień. Jednak już od pierwszych zajęć nacisk położony będzie mocno na praktykę i wielość sytuacji prezentacyjnych pozwalających uczestnikom na ciągłą analizę swojego potencjału.
Organizacja Klubu zakłada realizację cyklu czterech spotkań po 8 godzin szkoleniowych na grupę. Grupy te mają charakter stały i ograniczony ze względu na możliwości szkoleniowe (w przedziale 6-10 osób). Startujemy 25. kwietnia ! Zapisy na: inkubator@pk.edu.pl Ilość miejsc ograniczona!
Część szkoleniowa:
- rola wystąpień publicznych w komunikacji międzyludzkiej
- komunikacja niewerbalna podczas wystąpienia:
– zarządzanie wzrokiem podczas wystąpienia
– postawy ciała, gestykulacja i mimika
– atrybuty i ubiór mówcy
- komunikacja werbalna podczas wystąpienia:
– struktura wystąpienia – rola wstępu i zakończenia
– środki językowe i chwyty perswazyjne przydatne mówcy
– rodzaje publiczności – jak skutecznie do niej przemawiać
– style mówców – ich zalety i słabe strony, przydatność stylu do sytuacji
- trema w wystąpieniu – jak ją niwelować
Część prezentacji uczestników:
- indywidualne, przygotowane wcześniej, wystąpienia uczestników (od trzeciego spotkania):
– wystąpienie publiczne uczestnika
– rozmowa i komentarz do wystąpienia grupy i trenera
– ustrukturyzowana informacja zwrotna